در روزهای اخیر که همه درگیر خانه نشینی و قرنطینه هستند فکر میکنم برای ما که در خانه هایمان سونا ، جکوزی ،  پارک شخصی یا باغ چند هزار متری نداریم تا خودمان را آنجا قرنطینه کنیم و لذت دنیارا ببریم یا حتی بشقابی روی پشت بام نداریم (خدارا سپاس) بهترین سرگرمی کتاب خواندن است..

 

و از آنجا که تا اینجای کار من بیشتر درگیر خانه تکانی و تزئین جام های هفت سین بودم خیلی وقت نکردم کتاب بخوانم (درواقع در یک ماه گذشته حتی یک صفحه هم نخواندم :|  )

 

همین الان خاطرم آمد جایی خواندم :  اگر 24 ساعت از مسواک زدن یا کتاب خواندنتان گذشته لطفا دهانتان را ببندید :|

 

خلاصه وار بگویم قصد دارم آخرین کتاب هایی که خواندم را معرفی کنم و بروم سراغ صف طویل کتاب هایی که برای مطالعه انباشته ام.. باشد که رستگار شوم :))

 

 

" یادت باشد" را خواهرم دوسال پیش برای روز تولدم به من هدیه داد.. یک سال کنار خانه ام بود و میلی به خواندنش نداشتم 

راستش من از آن دسته آدم هایی بودم که از حال و هوای بچه بسیجی ها خیلی خوشم نمی آمد و احساس می کردم دیگر دارند مبالغه می کنند و شعار می دهند

پشت جلد کتاب را که خواندم احساس کردم این کتاب از همان نوع کتاب هاست.

با این حال کتاب را در صف مطالعه گذاشته بودم چرا که از زبان رهبر معظم انقلاب شنیدم که خواندن این کتاب را به جوان ها پیشنهاد میکنند و بسیار از کتاب تجلیل کردند.

بالاخره در مهرماه 98 " یادت باشد" را مطالعه کردم ..

 

"یادت باشد" برای من قصه ی عاشقانه ی دلچسبی بود ، که همدلی بین همسران و همچنین رعایت حق الناس بولد ترین اثرات این کتاب روی ذهن من بود.

 

برشی از کتاب را ندارم چون کتاب را تقریبا دوماه پیش به یک نفر امانت دادم اما هنوز به خاطر کرونا باز پس نگرفتم!