در روزهای قرنطینه ای اوقات فراغت بیشتری داشتم و تونستم به یکی از علاقه مندی های دوران نوجوونیم ؛ یعنی نقاشی روی سفال بپردازم

و از این بابت خیلی خوشحالم چون سالها بود از این لذت بی نهایت، به علت مشغله های خودساخته و کذایی محروم بودم..

 * در ابتدا کوزه ، گواش و قلمو در سایزهای مختلف تهیه کردم و طرح های دلخواهم رو دو طرف کوزه کشیدم

 

طرح اول

 

طرح دوم

 

 

 

* پس از این مرحله رنگ زدن رو شروع کردم اما خب تمام مراحل رو عکسبرداری نکردم

چون فرایند رنگ زدن به قدری شیرین هست که تا به خودت بیای از مرحله ای به مرحله ی بعد پریدی و هیچ سختی و گذر زمان رو متوجه نشدی :)

 

 

 

 

 

 

*طی رنگ آمیزی تغییراتی در طرح اولیه و در رابطه با اصلاح رنگ به وجود اوردم که احتمالا متوجه میشید..

 

 

 

* برای ترکیب رنگ ها ؛مخصوصا به دست آوردن رنگ بدن خیلی آزمون و خطا کردم و خوشبختانه نتیجه مورد رضایتم هست .

 

 

*در حال حاضر کمی جزئی پردازی و در نهایت اضافه کردن روغن جلا به کار تکمیل شده باقی مونده که ان شاء الله طی چند روز آینده انجام میدم و تصویر نهایی رو به این پست اضافه میکنم :)

 

پ.ن : وقتی کار کوزه به اتمام رسید احساس می کردم دلم نمیخواد تموم بشه! دوست داشتم باز هم نقاشی کنم..

به همین جهت گشتم و یک سینی شیرینی که مورد استفاده نبود رو برداشتم روش طرحی کشیدم و رنگ امیزی کردم

و به دیوار خونه زدم که البته نتیجه هرچند  به علت اینکه رنگ روی سینی راه میرفت ،خیلی خوب نشد اما خودم خیلی دوستش دارم :)